dimecres, 21 de novembre del 2012

SANTA CECÍLIA

Per celebrar Santa Cecília, patrona de la música, ens hem convertit en músics i ens hem fabricat instruments musicals. A P3 hem fet unes maraques amb ampolles d'aigua i arròs!! Sonen molt bé!
A P4 hem fet pals de la pluja. Si tanquem els ulls ens sembla ben bé que plou!!
A P5 hem construït un "taca-taca" amb un llàpis, una capsa de formatgets, 2 boles de plastilina i una mica de llana. Quan sonen junts fan un so molt agradable!!
Per acabar la festa la Natàlia ens ha explicat com és el seu violí i com sona. Ens ha fet un concert que ens ha agradat molt!!
Hem anat a l'escola gran i tots junts hem celebrat la festa de la música que aquest any ha estat dedicada a Mozart. Els nens gran, ens han explicat la vida del compositor i cada curs hem cantat un cançó. Ho hem fet molt bé!

7 comentaris:

  1. man agradat.
    Anna Esteban

    ResponElimina
  2. el viuli de la natalia ma agradat mol
    berta pujol

    ResponElimina
  3. Felicitats nois i noies de P3, P4 i P5 per aquests instruments que vau fer per celebrar Santa Cecília i felicitats a la Natàlia pel concert que va fer, tot plegat em va agradar molt!

    Ah, i aquest matí també ho heu fet molt bé això de cantar davant de tota l'escola, sou uns artites!

    Mireia

    ResponElimina
  4. Ens ha agradat molt el concert i ens ho hem passat molt bè.
    Gemma i Ainara

    ResponElimina
  5. M'agradat molt fer un taka-taka i m'ho e pasat molt be anant al cole dels grans.
    Berta Cruz

    ResponElimina
  6. Em va agradar molt el violí de la Natàlia i els intruments que vam fer. Em va agradar molt anar al cole gran a cantar les cançons.

    Ariadna Ros Carmona

    ResponElimina
  7. Jo m'ho vaig passar molt bé i surto a l'última foto amb les meves amigues i amics.

    Idoia Ros Carmona

    ResponElimina